رسول دانیال زاده نمین هواداران

رسول دانیال زاده تولید کننده بزرگ محصولات فولادی کارآفرین و صنعتگر مالک کارخانه فولاد گیلان

رسول دانیال زاده نمین هواداران

رسول دانیال زاده تولید کننده بزرگ محصولات فولادی کارآفرین و صنعتگر مالک کارخانه فولاد گیلان

سلام خوش آمدید

مبادلات مالی و پدیده هایی همچون بدهی و بدهکاری جزوی از رومزه گی و بدیهیات فعالیتهای اقتصادی همگان است که اکثر مردم با آن سروکار دارند . در هر فعالیت اقتصادی ، سرمایه نقش اصلی را ایفا میکند و فقدان آن مانعی برای اجرای آن فعالیت است که قطعاً هر چه هر اندازه آن بزرگتر باشد به سرمایه گذاریهای کلان تری نیاز است .

اغلب طرحهای بزرگ صنعتی جزو آندسته از فعالیتها هستند که برای تامین مالی و اجرای آنها به منابع بانکی متکی میباشند و هر فعال اقتصادی ، به محض دریافت اینگونه تسهیلات بدهکار بانکها میشود و از آنجائیکه این حجم از تسهیلات اغلب کلان میباشد، دریافت کنندگان آن را اصطلاحاً ابربدهکار میگویند. در سالهای اخیر این واژه بار معنایی منفی بخود گرفته درصورتیکه بنظرم واژه ایی خنثی است . شخصاً اعتقاد دارم ؛ زمانی فعلِ یک شخص بدهکار مضموم است که تعهد و اراده بازگرداندن بدهی خود را نداشته باشد .

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
رسول دانیال زاده نمین هواداران

رسول دانیال زاده متولد چهارم اردیبهشت ماه سال 1338 برابر با 24 آوریل سال 1959 در ایران می باشد که به عنوان یکی از کارآفرینان برتر ایرانی شناخته می شود و در زمینه تولید انواع محصولات فولادی فعالیت می کند. به طور کلی فعالیت های حال حاضر ایشان شامل ریاست هیئت مدیره و همچین مالک مجتمع فولاد گیلان می باشد. علاوه بر این، مالک شرکتهای لوله سیمان، نورد، دانیال استیل و همچنین سهامدار شرکت فولاد کاویان نیز می باشند.

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه