رسول دانیال زاده نمین هواداران

رسول دانیال زاده تولید کننده بزرگ محصولات فولادی کارآفرین و صنعتگر مالک کارخانه فولاد گیلان

رسول دانیال زاده نمین هواداران

رسول دانیال زاده تولید کننده بزرگ محصولات فولادی کارآفرین و صنعتگر مالک کارخانه فولاد گیلان

سلام خوش آمدید

رسول دانیال زاده، کارآفرین و صنعتگر برجسته ایران، از همان دوران نوجوانی با علاقه وافر به فعالیتهای تولیدی، همراه با تحصیل در حوزه فولاد، آغاز به کار نمود. او در سنین جوانی، کارگاهی صنعتی در زمینه ساخت پروفیل های ساختمانی در حوالی شهرستان آبعلی را بنا کرد و با استخدام ۸۰ نفر، پا به عرصه تولید محصولات فولادی گذاشت.

با گذر زمان و تلاش مستمر، رسول دانیال زاده توانست توسعه کسب و کار خود را به‌صورت چشمگیری ادامه داده و به یکی از بزرگترین تولید کنندگان این صنعت در ایران تبدیل شود. او کارخانجاتی معظم در زمینه تولید لوله و پروفیل و مقاطع گالوانیزه و همچنین تولید انواع ورق‌های گالوانیزه و رنگی در سمنان بنا کرده و به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این صنعت تبدیل شده است.

https://ifilo.net/embed/tblTqnm

 

در سال ۱۳۸۲، رسول دانیال زاده با هدف تکمیل زنجیره تولیدات محصولات فولادی، سنگ بنای مجتمع فولاد گیلان را می‌گذارد. این پروژه ملی، پس از فولاد مبارکه، بزرگترین تولیدکننده ورق‌های گرم و سرد فولادی در ایران است. در همین ایام، رسول دانیال زاده با اصلاحات مدیریتی لازم، سهام عمده شرکت فولاد کاویان را که دچار بحران بود، تملک کرده و این شرکت را به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پلیت میل در کشور تبدیل می‌نماید.

امروزه، گروه صنعتی رسول دانیال زاده، بیش از ۵۰۰۰ نفر بطور مستقیم و نزدیک به ۲۰۰۰۰ هزار نفر بطور غیر مستقیم را مشغول به کار می‌کناند. محصولات تولیدی این شرکت‌ها، تغذیه‌کننده بیش از ۴۰۰ بنگاه تولیدی کوچک و متوسط در سراسر کشور است. در کنار اینها، طرح‌های توسعه‌ای همواره جزو دغدغه‌های روزمره رسول دانیال زاده بوده و برای پشتیبانی از آنها، شرکت صنعت متال را که سازنده انواع سوله‌های ساختمانی و کارگاهی است، تأسیس کرده است.

 

گروه صنعتی رسول دانیال زاده امروزه بزرگترین گروه تولیدی در بخش خصوصی کشور شناخته می‌شود. این گروه به عنوان یکی از اصلی‌ترین ستون‌های اقتصادی کشور، سهم بسزایی در تولید و اشتغال در ایران دارد. رسول دانیال زاده با داشتن دید بلندمدت و تلاش مداوم، توانسته است به‌عنوان یکی از بهترین کارآفرینان و صنعتگران ایران، در صنایع فولادی و فلزی، موفقیت بزرگی را کسب کند و نام خود را به عنوان یکی از برجسته‌ترین افراد در این صنعت درخشان کند.

رسول دانیال زاده نمین

گروه صنعتی رسول دانیال زاده: رهبری در تولید فولاد و سرمایه‌گذاری در بخش مسکن

گروه صنعتی رسول دانیال زاده یکی از بزرگترین گروه‌های صنعتی در ایران است که فعالیت خود را در صنایع فولاد، ساختمانی و توسعه‌ی زیربناهای شهری انجام می‌دهد. این گروه شامل شرکت‌هایی مانند مجتمع فولاد گیلان، کارخانجات نورد و لوله سمنان، دانیال استیل، فولاد کاویان و صنعت متال می‌باشد.

شرکت‌های گروه صنعتی رسول دانیال زاده با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا، توانسته‌اند در زمینه تولید فولاد، محصولات با کیفیت و استانداردهای جهانی را به بازارهای داخلی و خارجی ارائه دهند. همچنین، این شرکت‌ها با توسعه طرح‌های مختلف در کارخانه‌های خود، به بهبود روند تولید و کیفیت محصولات خود می‌پردازند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
رسول دانیال زاده نمین هواداران

رسول دانیال زاده متولد چهارم اردیبهشت ماه سال 1338 برابر با 24 آوریل سال 1959 در ایران می باشد که به عنوان یکی از کارآفرینان برتر ایرانی شناخته می شود و در زمینه تولید انواع محصولات فولادی فعالیت می کند. به طور کلی فعالیت های حال حاضر ایشان شامل ریاست هیئت مدیره و همچین مالک مجتمع فولاد گیلان می باشد. علاوه بر این، مالک شرکتهای لوله سیمان، نورد، دانیال استیل و همچنین سهامدار شرکت فولاد کاویان نیز می باشند.

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه