رسول دانیال زاده نمین هواداران

رسول دانیال زاده تولید کننده بزرگ محصولات فولادی کارآفرین و صنعتگر مالک کارخانه فولاد گیلان

رسول دانیال زاده نمین هواداران

رسول دانیال زاده تولید کننده بزرگ محصولات فولادی کارآفرین و صنعتگر مالک کارخانه فولاد گیلان

سلام خوش آمدید

پاسخ به این موضوع فقط یک کلمه و آن نیز شفافیت است. هر فعالیت غیر شفافی شائبه به همراه دارد. البته این شفافیت دو سو دارد . از یک طرف میبایست عملکرد فعّالین اقتصادی در بستری کاملاً شفاف ثبت شود و از سوی دیگر قوانین و مقرارت موجب سردرگمی و بلاتکلیفی این فعّالین نگردد. در همه جای دنیا علاوه بر قوانین و مقررات شفاف ، برای رصد فعالیتهای اقتصادی نیز مکانیزمهای نظارتی دقیقی طراحی شده است .

در کشور ما هم این مکانیزیمهای نظارتی در شرکتهای بورسی پیش بینی شده است . لذا یکی از راه کارها ، زمینه سازی و تسهیل ورود شرکتها به بورس میتواند باشد . شناسایی و برخورد با متخلفین هم با تمهیدی که قانون گذار پیش بینی کرده ممکن خواهد شد . تمهیدی که صرفاً ناظر بر عملکرد فعلی نبوده بلکه از ابتدا ، امکان و اجازه شکل گیری تخلف را ندهد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
رسول دانیال زاده نمین هواداران

رسول دانیال زاده متولد چهارم اردیبهشت ماه سال 1338 برابر با 24 آوریل سال 1959 در ایران می باشد که به عنوان یکی از کارآفرینان برتر ایرانی شناخته می شود و در زمینه تولید انواع محصولات فولادی فعالیت می کند. به طور کلی فعالیت های حال حاضر ایشان شامل ریاست هیئت مدیره و همچین مالک مجتمع فولاد گیلان می باشد. علاوه بر این، مالک شرکتهای لوله سیمان، نورد، دانیال استیل و همچنین سهامدار شرکت فولاد کاویان نیز می باشند.

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه