رسول دانیال زاده نمین هواداران

رسول دانیال زاده تولید کننده بزرگ محصولات فولادی کارآفرین و صنعتگر مالک کارخانه فولاد گیلان

رسول دانیال زاده نمین هواداران

رسول دانیال زاده تولید کننده بزرگ محصولات فولادی کارآفرین و صنعتگر مالک کارخانه فولاد گیلان

سلام خوش آمدید

اصولاً مدیریت یک بنگاه بزرگ صنعتی و اقتصادی کار ساده ای نیست . تامین سرمایه در گردش مکفی ، تامین بموقع مواد اولیه ، تعهد تامین پیوسته مواد اولیه¬ی تعداد زیادی از صنایع پایین دستی ، پیچیدگی فرآیند تولید، تعداد بالای کارکنان و دغدغه پرداخت بموقع حقوق و مزایای آنان بخشی از چالشهایی است که همواره با آن روبرو هستیم .

یکی از اصلی ترین کارها ، ایجاد تعادل بین دو بال اصلی تولید و فروش و البته رشد متوازن و همزمان این دو بال است . از ابتدای شروع فعالیت کاری ام سعی کردم تعامل نزدیک با بدنه مدیریتی و کارشناسی مجموعه ها از طریق برگزاری جلسات منظم کاری داشته باشم . در این جلسات که با کارگروه های مختلف شرکتها و کارخانجات برگزار شده ، در جریان ریز همه فعالیتها قرار میگیرم و بر روند پیشرفت امور مطابق برنامه ها نظارت دقیق دارم . قابل توجه است که همیشه در خلال این جلسات هر طرح و ایده خلاقانه ای که منجر به بهبود امور گردد مورد توجه و استقبال و البته تشویق قرار گرفته است .

چرخش مدیریتی و مهارت افزایی مدیران در بخش های مختلف و جوان گرایی نیز یکی دیگر از روشهایی است که همیشه از آن بهره جسته ام بطوریکه اغلب نیروها ، مهارتهایی چند منظوره دارند . چه بسا تعداد زیادی از همکاران سابق من ، هم اکنون صاحبان کسب و کار جدید خود شده و با راه اندازی واحدهای صنعتی به تولید و اشتغال کشور کمک کرده و این بار در قالب شخصیتی مستقل با مجموعه های تحت مدیریت بنده در تعامل هستند و از این بابت حس رضایت و خوشحالی دارم و خدا را شاکرم .

از سویی دیگر علاقه مفرطی به توسعه دارم . از همان ابتدای شروع فعالیت صنعتی به یاد ندارم روزی باشد که طرح جدیدی برای توسعه فعالیتها نداشته باشم . سازمان کاری و تیم همکاران من هم با این شیوه کاملاً خو گرفته و اغلب همزمان با پیشبرد امور جاری ، دستی هم در اجرای طرحهای توسعه ایی دارند .

آخرین طرح توسعه که به فضل خدای بزرگ امسال به بهره برداری میرسد افزایش توان تولید خط نورد گرم مجتمع فولاد گیلان است که در قالب یک پروژه ریومپ منجر به ارتقا سطح کیفی محصولات شده و ظرفیت تولید کارخانه را از سالی 1 میلیون و 200 فعلی به 2 میلیون تن خواهد رساند تا ضمن کمک به رفع نیاز داخل ، فرصتی برای توسعه صادرات محصولات فولادی را هم فراهم آورد .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
رسول دانیال زاده نمین هواداران

رسول دانیال زاده متولد چهارم اردیبهشت ماه سال 1338 برابر با 24 آوریل سال 1959 در ایران می باشد که به عنوان یکی از کارآفرینان برتر ایرانی شناخته می شود و در زمینه تولید انواع محصولات فولادی فعالیت می کند. به طور کلی فعالیت های حال حاضر ایشان شامل ریاست هیئت مدیره و همچین مالک مجتمع فولاد گیلان می باشد. علاوه بر این، مالک شرکتهای لوله سیمان، نورد، دانیال استیل و همچنین سهامدار شرکت فولاد کاویان نیز می باشند.

کلمات کلیدی
پیوندهای روزانه